§1 Wstęp
Niniejszy regulamin usługi Newsletter, zwanym dalej „Regulaminem”, określa zasady świadczenia tej usługi przez Fundację SMS z Nieba z siedzibą przy ul. Chrobrego 7 w Koszalinie.
§2 Umowa
- Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Fundację na podany przez użytkownika tej usługi adres e-mail wiadomości mailowych.
- Użytkownik zawiera umowę o świadczenie usługi Newsletter z Fundacją, poprzez wypełnienie formularza Newslettera na stronie www.smsznieba.pl, udostępniając swój adres e-mail oraz imię, otrzymywania wiadomości mailowych, o których mowa w postanowieniach ustępów powyższych.
- Procedura zawarcia umowy:
- Użytkownik wypełnia formularz rejestracyjny Newslettera i zatwierdza go przyciskiem "Zamawiam", co powoduje wysłanie zamówienia do Fundacji.
- W odpowiedzi na zamówienie Fundacja wyśle na wskazany email wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
- Użytkownik klikając link aktywacyjny zawiera umowę na darmową usługę Newslettera.
- Umowa o korzystanie z usługi Newsletter zostaje zawarta na czas nieokreślony.
- Użytkownik ma prawo wypowiedzieć umowę o korzystanie z usługi Newsletter. Wypowiedzenie skutkuje natychmiastowym usunięciem danych Użytkownika z bazy Newslettera.
Wypowiedzenie umowy może odbyć się:- przez kliknięcie linku o rezygnacji, który znajduje się w każdej wysłanej wiadomości
- przez kliknięcie linku o rezygnacji, który znajduje się w formularzu rejestracyjnym newslettera na stronie www.smsznieba.pl
§3 Koszty usługi
Usługa Newsletter jest bezpłatna.
§4 Treść newslettera
- Wysyłane newslettery stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity Dz.U. 2006 r. Nr 90 poz. 631 z późn.zm.)
- Wysyłane newslettery zawierają informacje o działalności Fundacji SMS z Nieba oraz o rekomendowanych przez Fundację wydarzeniach i publikacjach ewangelizacyjnych.
§8 Wymagania
Do korzystania z usługi Newsletter konieczny jest dostęp do sieci Internet oraz posiadanie adresu e-mail.
§9 Reklamacje
1. Reklamacje należy składać na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. W reklamacji należy podać dane osoby zgłaszającej reklamację, niezbędne do rozpatrzenia reklamacji oraz opis nieprawidłowości w usłudze Newsletter.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia wpłynięcia reklamacji.